Si mund të motivohet një skuadër që ka fituar gjithçka?
Pas suksesit në Kupën e Botës 2010 dhe Evropianët e 2008-ës e 2012-ës, rreziku më i madh për kombëtaren e Spanjës në Botërorin e Brazilit është vetëkënaqësia.
Kështu që operatori telefonik spanjoll “Movistar” vendosi të sjellë disa nga yjet e skuadrës më pranë tifozëve.
Andres Injesta, Pepe Reina, Ksabi Alonso, Santi Kazorla dhe Huanfran u maskuan si njerëz të thjeshtë dhe u dërguan në vende të ndryshme për të bërë punë të zakonshme.
Rezultati: një ndër spotet publicitare më të mira të shfaqura para Kupës së Botës deri tani…
/Start/
previous article
Myslimanët rusë, sa shumë histori për të treguar!
next article
15 profesionet që nuk njohin papunësinë (foto)
you might also like
5 days ago
6 days ago