Gjigantët e mediave sociale, “Facebook”, “Twitter”, “LinkedIn” kanë pasur një fryrje të aksioneve të tyre, por kohët e fundit ato janë përballur me realitetin.
Rrjetet sociale “Twitter” dhe “LinkedIn”  janë përballur me luhatje të të ardhurave.
Çdo luhatje në bazë mund të dërgojë aksion në një drejtim tjetër.
Rreth 24 për qind kanë rënë aksionet e “Twitter”-it, menjëherë pasi kompania raportoi për një rritje të ulët të përdoruesve, një shenjë shqetësuese për një kompani e cila duhet të reklamonte të ardhurat e saj.
Ndërsa kompania “LinkedIn” ka pasur një rritje të paktë, por të ardhurat zhgënjyen investitorët duke ulur aksionet me 8 për qind.
Kurse “Facebook”, mbetet një burim të ardhurash.
Rreth 63 për qind më lartë, një rritje prej  tetë fish të fitimeve. Më poshtë do të shikoni shifrat e tre kompanive.

/Start/