Japonezët me projektin e tyre “JR-Maglev” kanë arritur në vitin 2003 të testojnë në Yamanashi një prototip me shpejtësinë më të lartë të matur ndonjëherë të një treni hekurudhash deri në 581 kilometra në orë. Ndërsa sa u përket trenave klasikë rekordin e mban TGV-ja franceze.
Me një kombinim special të trenave, francezët arritën më 2007 në linjën ndërmjet Parisit dhe Strasburgut të kalojnë rekordin e shpejtësisë prej 574 kilometrash në orë.
Treni kinez „High Speed Train CRH380A“, megjithatë, është treni standard më i shpejtë në botë. Ndryshe nga TGV, ai kishte thyer rekord me një shpejtësi prej 486 kilometrash në orë, që nuk mund më të modifikohet.
Kohët e fundit, italianët po provojnë që në hekurudhat e tyre ta vejnë në qarkullim një tren me emrin “Frecciarossa 1000” – shigjeta e kuqe – i cili është planifikuar të lëvizë me shpejtësi deri në 400 kilometra në orë.
Bëhet fjalë për serinë më të shpejtë të trenave të prodhuar në Evropë. Dhe nga viti i ardhshëm treni në fjalë mund të nisë bartjen e udhëtarëve të parë./noa.al/
Speed: The maglev train can hit speeds of 310mph and is expected to run between Tokyo and Nagoya. It will cover the 200 miles in just 40 minutesMark 1: A test model maglev train from 2003. Officials claim the high-tech mass transit system is the future of travelPioneer: Shanghai's $1.33billion maglev train can hit 267mphReady to go: Stewardesses stand beside a high-speed train at Beijing West Railway Station todayGreeting: A stewardess waits to greet passengers at a doorway of a high-speed train at Changsha South Railway StationSpeedy: Running at an average speed of 300 kilometers per hour, the 2,298-kilometer new route will cut the travel time between Beijing and Guangzhou from more than 20 hours to around eightBrand new: A high speed train sits on the platform of the new rail link between capital city Beijing and Guangzhou in the southThe new Hayabusa 'shinkansen' or bullet train leaves Aomori in northern JapanThe new Hayabusa 'shinkansen' or bullet train leaves Aomori in northern Japan